Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου 2010

CORNELIU ZELEA CODREANU: ΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ

Τον λόγο έχει ο βουλευτής Corneliu Zelea Codreanu .
Corneliu Zelea Codreanu: Κύριε Πρόεδρε κύριοι βουλευτές : είμαι ο πιο νέος ανάμεσά σας και αντιπροσωπεύω ένα κίνημα νεανικό. Έφτασα εδώ μόνο με τις δικές μου δυνάμεις δίχως την βοήθεια και την υποστήριξη κανενός. Πιστεύω ότι και οι σημερινοί αρχηγοί της Μεγάλης Ρουμανίας θα δυσανασχετήσουν αν ακούσουν και μένα , εκφραστή της καινούργιας γενιάς, μιας γενιάς αγχωμένης για την οποία τόσος λόγος έχει γίνει , μια γενιά που μαρτύρησε, θα μπορούσα να πω γενιά που σταυρώθηκε. Πιστεύω ότι θα ήταν ωφέλιμο αν η αξιότιμη βουλή είχε έστω και λίγη καλή θέληση για να ακούσει και μας , επειδή θεωρώ ότι θα ήταν χρήσιμο οι να γνωρίζουν οι σημερινοί κυβερνήτες ποια είναι η ανησυχία , ποιες είναι οι απόψεις , ποιος είναι ο πολιτικός προσανατολισμός της γενιάς που με ή δίχως την άδειά σας πρέπει αύριο να σας διαδεχθεί στα έδρανα αυτά
.
Σε κάθε περίπτωση οφείλω να ομολογήσω ήδη από την αρχή ότι δεν είμαστε αυτή η γενιά που περιγράφει μερίδα του τύπου. Ο Μοναδικός σκοπός μας είναι να υπερασπισθούμε την Αγία Πατρίδα , την Πατρίδα που απειλείται από την ορμή της καταιγίδας, την Πατρίδα των Πατέρων μας την ζεστή φωλιά όλων όσων έρχονται μετά από μας. Και για να προσδιορίσουμε εν συντομία τις βασικές μας θέσεις θα πω: δεν υπάρχει εδώ καμία ανήθικη γενιά , καμιά γενιά δίχως θεό ούτε δημοκρατική ούτε αντιμοναρχική . Προσδιορίζω τα βασικά μας σημεία σε: Θεό, Πατρίδα ,Βασιλέα, Οικογένεια , Στρατό , αυτόν τον τελευταίο σαν εγγυητή της ύπαρξης του Ρουμανικού Κράτους.
V. G. Ispir: Για όλα αυτά μπορείτε να είστε στο πλευρό μας.
Corneliu Zelea Codreanu: Εγώ κύριοι οφείλω να σκιαγραφήσω το πρόβλημα αυτό επειδή είμαι αρχηγός μιας μικρής ομάδας και πρέπει να αναπτύξω την άποψή μου.
Βρέθηκα στο Maramures, στο Maramures που είναι το λίκνο των προγόνων μας ,των Μολδαυών (οι κάτοικοι του Maramures είναι οι πρόγονοι του Stefan cel Mare si Sfînt, άρχοντα της Moldavia). Και εκεί , με ευκαιρία μιάς δίκης που είχα στο Satu Mare, στην οποία παρευρέθηκε επίσης ο Καθηγητής Catuneanu, ένας γέρος με άσπρα μαλλιά ήλθε να καταθέσει στο δικαστήριο αυτά που θα σας πω εγώ τώρα «Εμείς του Maramures είμαστε από ευγενική γενιά και είχαμε και φέουδα και βουνά δικά μας. Μέχρι τα 1847 είμασταν τα αφεντικά . Στα 1848 όταν ήμουν μωρό έφθασαν στην κοινότητά μας ,οι πρώτοι Ιουδαίοι». Και εδώ επιτρέψτε μου μια παρένθεση. Προσωπικά δεν χρησιμοποιώ τον ορισμό Εβραίος με διάθεση να εξυβρίσω κάποιο. Τους αποκαλώ Ιουδαίους επειδή πιστεύω ότι έτσι θέλουν να λέγονται και από την άλλη πλευρά -κάτι που μου φαίνεται περίεργο - είναι το μοναδικό Έθνος που αποφεύγει να αυτοχαρακτηρίζεται με το όνομά του,το πραγματικό του όνομα . Και όταν εγώ έχω την ακλόνητη βεβαιότητα –και σας παρακαλώ όλους να με πιστέψετε – ότι ο λαός αυτός εξαπολύει επίθεση ενάντια στη γη μας και αναζητά τρόπο να εγκατασταθεί πάνω σ΄ αυτή ,τότε, σας παρακαλώ να με πιστέψετε , για μένα έχει ξεκινήσει ένας αγώνας ζωής και θανάτου και δεν έχω καμία διάθεση να αστιευτώ ή να προσβάλω κανένα . Για μένα ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο και ακριβές : έξυπνος ή όχι ,παρασιτικός ή μη παρασιτικός , ηθικός ή ανήθικος ο πληθυσμός αυτός είναι ένας πληθυσμός εχθρικός που έχει κατασκηνώσει πάνω στη γη μας. Και εγώ προτίθεμαι να αγωνιστώ εναντίον της με όλα τα μέσα που θα θέσει στην διάθεσή μου η διανόηση , ο νόμος και το Ρουμανικό Δίκαιο.
Αυτός ο γέρος λοιπόν ,Κύριοι, έλεγε: «Στα 1848 ήρθαν εδώ σε μας οι πέντε πρώτοι Ιουδαίοι ,που οι πατέρες μας όταν τους είδαν πεινασμένους και ρακένδυτους τους επέτρεψαν από οίκτο να εγκατασταθούν στα σύνορα των περιφερειών μας Σήμερα στα 1930 από τα 62 βουνά χάσαμε τα 60 Εμείς οι Ρουμάνοι διαθέτουμε ακόμα δύο βουνά ενώ τα υπόλοιπα 60 βρίσκονται στα χέρια των Ιουδαίων. Σήμερα εμείς έχουμε αποσυρθεί ,και φτωχοί δίχως ψωμί , κατασκηνώνουμε στην περιφέρεια των δικών τους λατιφούντιων.».
Λοιπόν, αυτή η κατάσταση του Maramures διαχέεται επίσης και στην Bucovina; αυτή η ίδια κατάσταση επεκτείνεται και στη Μολδαβία μας ,όπου οι εκκλησίες κλείνουν και οι βωμοί καταρρέουν Και εγώ ρωτώ όλους εσάς : Ποιο μπορεί να είναι το μέλλον ενός γένους που οι βωμοί των εκκλησιών καταστρέφονται?
To εμπόριο μας βρίσκεται υπό κηδεμονία. Σε μας στην παλαιά Bîrlad, σε εκείνη την Bîrlad που έκανε εξαγωγές εμπορευμάτων στην Πολωνία την εποχή του Stefan cel Mare .που έκανε εξαγωγές από την Cetatea Alba μέχρι την Κωνσταντινούπολη και την Αλεξάνδρεια , δεν απέμεινε παρά ένας και μοναδικός Ρουμάνος έμπορος βιοτέχνης.
Αυτός είναι ο λόγος κύριοι που δεν μπορεί να παραγνωριστεί το πρόβλημα αυτό και φυσικά κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν πρόκειται για πρόβλημα πρωταρχικής σπουδαιότητας στην πολιτική της Σύγχρονης Ρουμανίας. Στην περίπτωσή μας συντελείται ότι ακριβώς συνέβη σε βάρος των Ερυθρόδερμων της Βορείου Αμερικής: βρισκόμαστε μπροστά σε μια εισβολή ξένων και εμείς έχουμε κάθε δικαίωμα να υπερασπισθούμε την γη των πατέρων μας. Εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ούτε ποιος έρχεται ούτε ποιος είναι , απλά μου φαίνεται κάπως περίεργο ότι στη περίπτωση που έρχονται οπλισμένοι εχθροί να κλέψουν την γη μας εμείς να στεκόμαστε σταθεροί στα χαρακώματα με τα όπλα στα χέρια , ενώ σήμερα , όταν το όπλο μετασχηματίζεται σε χρήμα και όταν οι εχθροί αυτοί είναι σε θέση να αγοράσουν την γη μας με τα χρήματά τους δεν διαμαρτύρεται κανένας από μας. Ιδού Κύριοι πως τίθεται το πρόβλημα αυτό. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι οι Ερυθρόδερμοι της Βόρειας Αμερικής σιγά σιγά εξαφανίστηκαν μπροστά στην αγγλοσαξονική εισβολή . Σήμερα όλη η Ευρώπη τους συμπονά , χύνει δάκρυα γιατί ήταν από γένος ένδοξο αλλά παρ΄όλα αυτά λέγει: «Τι να γίνει? Υπήρξαν άλλοι ισχυρότεροι. ». Κύριοι με τρόμο κάνω την σκέψη ότι σε κάποια μελλοντική στιγμή η Ευρώπη θα ξανανιώσει συμπόνοια αυτή την φορά για μας ,για τα παιδιά μας. Και όσο άφορά την βασανισμένη νεολαία μας , που όπως σας προείπα , βασανίστηκε για μια παρόμοια ιδέα (προσωπικά έρχομαι εδώ ύστερα από δύο χρόνια άδικης φυλάκισης), εγώ λοιπόν κύριοι σας ρωτώ: τι ακριβώς θέλετε να κάνουν οι νέοι αυτοί , οι οποίοι δέχθηκαν πλήγματα από όλες τις κυβερνήσεις μέχρι σήμερα? Επιθυμείτε μήπως , ένα ωραίο πρωινό να τα μαζέψουμε και να φύγουμε για άλλη γη , για άλλες χώρες, να κερδίσουμε το ψωμί και να ζητήσουμε καταφύγιο και να έχουμε μια ελεύθερη ζωή.? Εμείς δεν σας ζητούμε πολλά . Ένα και μόνο πράγμα σας ζητούμε : να μας αφήσετε εδώ, σ΄αυτή την γη, κάτω από την ευλογία των οστών των προγόνων μας..
Κύριοι , με στεναχωρεί το γεγονός ότι στο μήνυμα της Κυβέρνησης δεν γίνεται καμιά αναφορά για όλα αυτά , δεν υπάρχει έστω και αμυδρό φως ελπίδας. αυτός που κυβερνά αυτή την γη δεν δείχνει την παραμικρή έγνοια πάνω στα προβλήματα που λίγο πριν εξέθεσα.
Κύριοι, από το πρόβλημα αυτό θα περάσω σε ένα άλλο πρόβλημα υψίστης σπουδαιότητας: το πρόβλημα της δυστυχίας. Έχω φέρει μέσα σ΄αυτό το κουτί μερικά κομμάτια ψωμί από το Maramures και τα βουνά που κυκλώνουν το Neamtz, για να δείτε τι ψωμί τρώει ο Ρουμάνος του Maramures και ο ορεσίβιος στα δικά μας μέρη. Σήμερα όταν ο κόσμος παραπονείται για την σιτοπαραγωγή , όλοι αποδίδουν την κρίση στο γεγονός ότι το σιτάρι πωλείται 1 leu το κιλό και ιδού τι ψωμί τρώνε οι άνθρωποι αυτοί.!
( Ο Βουλευτής Corneliu Zelea Codreanu παρουσιάζει στο Σώμα ένα κομμάτι μαύρο ψωμί).
Χρειάζεται να σφίξει κανείς την καρδιά του από τον πόνο και πιστεύω ότι κάθε λαός της Ευρώπης , βλέποντας αυτή την εικόνα της δυστυχίας μέσα στην οποία ζει το Ρουμανικό γένος , θα έκλαιγε από συμπόνια . Έφερα αυτά τα κομμάτια ψωμιού τυλιγμένα και τοποθετημένα σ΄αυτό το κομψό κουτί για να μπορέσετε να δείτε πόση καλλιτεχνία και πόσο άρωμα ευημερίας περιτυλίγουν την ρουμανική δυστυχία .. Εγώ το καταθέτω με πόνο στο υπουργικό έδρανο και παρακαλώ την αξιότιμη κυβέρνηση να το έχει πάντα στην διάθεση ώστε όταν κάποιος έχει το θάρρος να αστειευτεί στις πλάτες του Ρουμανικού Γένους , να βλέπει πριν από όλα με τι ακριβώς τρέφεται. Κύριοι μπροστά στη δυστυχία που περιβάλλει όλη αυτή την γη , οφείλω να ρωτήσω: ποια είναι τα μέτρα με τα οποία σκοπεύει να αντιταχθεί σ΄αυτή την πορεία της φτώχειας που εξαπλώνεται συνεχώς και περισσότερο;
Κύριοι Βουλευτές για μένα είναι ξεκάθαρο ότι η κυβέρνηση έχει να μας παρουσιάσει δύο λύσεις:
1. Την συναισθηματική λύση της θυσίας.
2. Την οικονομική λύση της μεταποίησης.
Όσο αφορά την λύση της θυσίας και εγώ είμαι ένας από αυτούς που την παραδέχονται ,αλλά εδώ θα επιβεβαιώσω μια αρχή απαράβατη: ούτε εσείς ούτε κανένας άλλος έχει το δικαίωμα να κάνει έκκληση στα λίγα χρήματα του έντιμου πολίτη μέχρις ότου δεν επιστρέψουν στα κρατικά ταμεία και το τελευταίο λέι που οι ληστές που ξεγύμνωσαν αυτή την γη, έκλεψαν.
Όσο αφορά την άλλη λύση , την λύση της μεταποίησης , εγώ την δέχομαι. Δεν είναι όμως γιατρικό. Γιατρικό είναι αυτό που σκοτώνει την αιτία της αρρώστιας δηλαδή το μικρόβιο. Η μεταποίηση είναι φιάλη οξυγόνου που η αξιότιμη Κυβέρνηση προσφέρει στην ετοιμοθάνατη εθνική οικονομία.
Είμαι υπέρ του σχεδίου της μεταποίησης και θα το ψηφίσω ; αλλά οφείλω να πω ότι περιμένω να δω άλλα μετρά και ειδικότερα τα αναγκαία ριζικά για να αντιμετωπιστούν οι δύσκολοι καιροί που τρέχουν.
Κύριοι Βουλευτές, το τρίτο σημείο , για το οποίο θα πω κάποια λόγια , είναι το ζήτημα των Κομμάτων , και το ζήτημα της Δημοκρατίας .
Κύριοι Βουλευτές , το βασικό αντικείμενο της συζήτησης που αποτελεί απάντηση στο μήνυμα της Κυβέρνησης βρίσκεται καθ΄ολοκληρία στο ερώτημα: είμαστε υπέρ ή κατά της κατάργησης τους ? Σχετικά με αυτό εκδηλώνω την δική μου άποψη. Ποιός είναι αυτός που θα αποφασίσει την διατήρηση ή την κατάργηση των κομμάτων ? Είσαστε σε θέση εσείς να τα καταργήσετε ή να τα διατηρήσετε? Όχι . Αυτός που πρέπει να αποφασίσει είναι ο λαός και η πεινασμένη και γυμνή χώρα. Την στιγμή κατά την οποία οφείλει να αποφασίσει ο λάός, αυτός θα κρίνει αν πρέπει ή όχι να τα καταργήσει .Σε κάθε περίπτωση οφείλω να σας πω ότι ο λαός δεν αγαπά τα πολιτικά κόμματα .Αυτό είναι γεγονός αναντίρρητο και σεις, σε ένα δημοκρατικό καθεστώς δεν θα μπορέσετε να διατηρήσετε τον έλεγχο του Κράτους ενάντια στη θέληση του Λαού. Και αυτό είναι γεγονός αναντίρρητο επίσης.
Παραμένει ακόμα ένα ζήτημα. Έλεγε κάποιος : τα κόμματα δεν γεννήθηκαν ως δια μαγείας αλλά είναι το αποτέλεσμα μιας εξέλιξης. Ναι, και εγώ είμαι υπέρ της άποψης αυτής και εφαρμόζω στα κόμματα τον νόμο της εξέλιξης .Τα κόμματα , όπως όλα τα πράγματα στον κόσμο αυτό , γεννιούνται , εξελίσσονται και πεθαίνουν. Πιστεύω ότι τα Κόμματα δεν είναι το ανώτερο σχήμα μιας τελειότητας από τη στιγμή που έχει κατακτήσει το δικαίωμα στην ανηθικότητα.
Υπάρχει ακόμα ένα ζήτημα εξωτερικής τάξεως. Βλέπετε πολύ καλά ότι το σύνολο της κοινής γνώμης στην Ευρώπη προσανατολίζεται προς τα δύο άκρα. Αυτά τα άκρα λοιπόν σαν δύο μυλόπετρες θα κάνουν σκόνη σιγά σιγά όλα τα κόμματα.
Κύριοι Βουλευτές κοιτάξτε την Ευρώπη . Υπάρχουν δύο ισχυρές ακραίες πτέρυγες: η άκρα δεξιά και η άκρα αριστερά που συνεχώς ενισχύονται . Κάποια στιγμή το ένα από τα δύο θα νικήσει . Γι αυτό λοιπόν ζητώ από σας (και το ζητώ από εκείνους ειδικά ανάμεσά σας που σκύβουν πάντα το κεφάλι μπροστά στην Ευρώπη και τρέμουν και στο παραμικρό φύσημα του ανέμου):σε μια Ευρώπη που νικά ένα από αυτά τα άκρα θα μπορέσετε να αντισταθείτε στο ρεύμα αυτής της Ευρώπης;
Όσο αφορά τώρα τις επιλογές μας , αν οφείλουμε να επιλέξουμε ανάμεσα στις πλέον ακραίες ,ανήκουμε σε αυτούς που πιστεύουν ότι ο ήλιος δεν ανατέλει από την Μόσχα αλλά από την Ρώμη. Πιστεύουμε ότι οι πατέρες μας , οι πρόγονοί μας που μας έφεραν στην γη αυτή , τα οστά τους μας στέλνουν , τουλάχιστον κάθε χίλια χρόνια , κάποιο καλό σημάδι , κάποια καλή ιδέα, τις πιο δύσκολες και πονεμένες στιγμές μας.
Πραγματικά Κύριοι σε ότι έχει να κάνει με τα κόμματα , η γενιά μας , κυτάζοντας από τα έξω διαπιστώνει:
1) Ότι ένα πολιτικό κόμμα είναι μια ανώνυμη εταιρία που έχει σαν σκοπό την εκμετάλλευση της καθολικής ψηφου.
2) Ότι όλα τα πολιτικά κόμματα , είναι δημοκρατικά επειδή ακριβώς χρησιμοποιούν την καθολική ψήφο με τον ίδιο τρόπο.
3) Ότι παραβλέπουν τα συμφέροντα του λαού και της χώρας ικανοποιώντας μόνο τα ειδικά συμφέροντα των υποστηρικτών τους ' ότι η Δημοκρατία είναι ανεύθυνη , της λείπει η δύναμη να προχωρεί σε κυρώσεις' ότι όλα τα κόμματα πραγματοποιούν εγκλήματα, προδίδουν το ένα το άλλο, κανένα από αυτά τολμά να εφαρμώσει τιμωρίες στους αντάρτες του για να μην τους χάσει , ούτε βέβαια και ενάντια στους αντιπάλους του , επειδή και αυτοί , με την σειρά τους θα πραγματοποιήσουν τα ίδια εγκλήματα..
Και αναφορικά με το ζήτημα αυτό επιτρέψτε μου να αποσπάσω λίγο την προσοχή σας ,αναφερόμενος στις απάτες που πραγματοποιήθηκαν από τον πόλεμο κι εδώ και οι οποίες εξακολουθούν να παραμένουν ατιμώρητες: οι απάτη των 12.000.000.000 του μεθιλικού αλκοόλ ' οι απάτες των 900.000.000 του ορείχαλκου των σιδηροδρόμων'το σοβιετικό ψάρι' το σοβιετικό καουτσούκ ' τα δάση της περιφέρειας Neamtz' τα δάση της Bucovina, κλπ. Σύμφωνα με ένα πρόχειρο υπολογισμό , το ποσό από τις απάτες που πραγματοποιήθηκαν στο έδαφος αυτής της χώρας από τον πόλεμο και μετά φτάνει τα 50.000.000.000 lei.
Η Δημοκρατία όπως την βλέπει κανείς από έξω δίνει την εντύπωση μιας εκτεταμένης συνενοχής μεταξύ εγκληματιών. Συμπέρασμα: Η Δημοκρατία είναι ανίκανη να επιβληθεί.
Και ένα πράγμα ακόμα.; οφείλω να σας υποβάλλω ένα ερώτημα που ισως δεν θα αρέσει σε πολλούς από σας. Σας παρακαλώ κύριοι να ανεχθείτε την αυστηρότητά μας σε ότι έχει σχέση με το ρουμανικό γένος και το αίσθημα της τιμής. Δηλώνω εδώ ότι η Δημοκρατία είναι στην υπηρεσία του μεγάλου ντόπιου και ξένου Εβραικού Κεφαλαίου . (Διακοπές, φασαρία).
Κύριοι , η απόδειξη . Έχω έλθει εδώ με ένα κατάλογο που θα σας νευριάσει , αλλά σας παρακαλώ μη με περιφρονήσετε , γιατί δεν πρόκειται να σιωπήσω στο θέμα αυτό : πρόκειται γι αυτό που ονομάζεται χαρτοφυλάκιο της Τράπεζας Blank.
Επιτρέψτε μου να προχωρήσω στην ανάγνωση της λίστας και ο καθένας από σας σίγουρα θα ανακαλύψει τον εαυτό εκεί. Λοιπόν:
Κύριος . Brandsch, Υφυπουργός Εξωτερικών , 111.000 lei .
Κύριος Carol Davila 4.677.000 lei .
Κύριος Eug. Goga, οφειλή Αγροτικής υποθήκης , 6.200.000 lei.
Al. Otelesanu: Πρόκειται για υποθήκη που αφορά την περιουσία της Κυρίας Eugen Goga.
N. Lahovary: Οφειλέτης δεν είναι ο κ. Davila, οφειλέτρια είναι η «Τράπεζα Tzaraneasca». Δεν είναι το ίδιο πράγμα. Παρακαλώ να ανακαλέσετε. (Διακοπές, φασαρία).
Cornelin Z. Codreanu: Ωραία Κύριοι δεν λέω ότι δεν υπάρχει σαπίλα. Θα πληρώσει αλλά πρόκειτα για χρήμα που το έχει δανειστεί. (Διακοπές).
Κύριοι , δεν γνωρίζω αν θα πληρώσουν ή όχι , επιτρέψτε μου όμως να σας πω μόνο ένα πράγμα : όταν κάποιος δανείζεται χρήματα από ένα οικονομικό οργανισμό του είδους είναι αναπόφευκτο να τον υποστηρίξει όταν θα βρεθεί στην Κυβέρνηση ή στην αντιπολίτευση και σε κάθε περίπτωση δεν θα μπορεί να τον χτυπήσει όταν οφείλει να το κάνει (Χειροκροτήματα από πολλές πτέρυγες).
Corneliu Zelea Codreanu: Επιπλέον :Ο κ. Iunian 407.000 'ο κ. Madgearu 401.000' ο κ. Filipescu 1.265.000'ο κ. Mihail Popovici 1.519.000' ο κ. Raducanu 3 .450.000'(κραυγές από τα έδρανα της πλειοψηφίας) η Τράπεζα Raducanu του Tecuci 10.000.000' ο κ. Pangal 3 .800.000' ο κ. Titulescu 19 εκατομμύρια . Ας σημειωθεί ότι δεν πρόλαβα να συγκεντρώσω τις αναγκαίες αποδείξεις για να βάλω στη λίστα και τον κ. Argetoianu με τα 19 εκατομμύρια .
Φωνές από τα έδρανα της πλειοψηφίας : Ευνόητο !
Corneliu Zelea Codreanu: Σας αναφέρω όσους μπόρεσα να ανακαλύψω. (Διακοπές , φασαρία). Υπάρχουν φυσικά και άλλοι.
Κύριοι δεν ισχυρίζομαι ότι ι τα χρήματα αυτά δόθηκαν με την μορφή φιλοδωρημάτων , όχι! Τα χρήματα αυτά αφαιρέθηκαν από εκεί με κάποιο τρόπο και τώρα πρόκειται να δούμε τι κινήσεις έγιναν από την τράπεζα αυτή και κατά συνέπεια να απαιτηθούν δραστικά μέτρα για αυτά τα ζητήματα ,ιδιαίτερα τώρα που οι άνθρωποι αυτοί ,σε καθεστώς εξάρτησης από την συγκεκριμένη Τράπεζα , δεν διαθέτουν βέβαια την αναγκαία ελευθερία για να πάρουν εναντίον της αποτελεσματικά μέτρα. (Χειροκροτήματα από διάφορες πτέρυγες).
Κύριοι, αν σας ζητούν θυσίες για να εξυγειανθεί αυτή η γη , εμείς δεν μπορούμε να επιτρέψουμε οι θυσίες αυτές να γίνουν μόνο και μόνο για να εξυγειανθεί η Τράπεζα Blank, για να μπορεί να πληρώσει τα έξοδα του γάμου που έγινε στο Παρίσι (οπου ξωδεύτηκαν 50 εκατομμύρια), (Επιφωνήματα, διακοπές).
Κύριοι , σαν συνέπεια όλων αυτών , προτείνουμε μερικές πρακτικές λύσεις που φέρνουν την σφραγίδα της νεότητας:
ΖΗΤΑΜΕ την επιβολή της θανατικής ποινής , αποκλειστικά για τους κλέφτες του δημοσίου χρήματος. (Χειροκροτήματα από διάφορα σημεία).
V. G. Ispir: Κύριε Codreanu, εσείς δηλώνετε Χριστιανός και υπερασπιστής της χριστιανικής ιδέας . Σας θυμίζω -εγώ είμαι καθηγητής της Θεολογίας –ότι η υποστήριξη παρόμοιας ιδέας είναι μια πράξη αντιχριστιανική (Χειροκροτήματα).
Corneliu Zelea Codreanu: Κύριε Καθηγητά , επιτρέψτε μου να σας πω: όταν πρόκειται να επιλέξω ανάμεσα στο θάνατο της γης μου και εκείνη ενός εγκληματία προτιμώ τον θάνατο του εγκληματία και θεωρώ πως είμαι καλύτερος Χριστιανός όταν δεν επιτρέπω στον εγκληματία να μολύνει την γή μου για να την οδηγήσει στην καταστροφή (Χειροκροτήματα από διάφορες πλευρές.).
ΖΗΤΑΜΕ τον έλεγχο και την κατάσχεση των αγαθών όλων εκείνων που καταλήστεψαν αυτή την έρημη γη. . (Κραυγές από επευφημίες.
ΖΗΤΑΜΕ την προώθηση μιάς ποινικής διαδικασίας εναντίον όλων εκείνων των πολιτικών ανδρών που έχουν στραφεί εναντίον της χώρας υποστηρίζοντας ατομικές υποθέσεις και συμφέροντα. (Χειροκροτήματα από πολλά έδρανα )
ΖΗΤΑΜΕ στο μέλλον να απαγορεύεται στους πολιτικούς άνδρες να συμμετέχουν σε διοικητικά συμβούλια των διαφόρων τραπεζών και μεγάλων εταιρειών(Χειροκροτήματα από πολλά έδρανα )
ΖΗΤΑΜΕ την εκδίωξη των ορδών από τους εκμεταλλευτές που ήρθαν σ΄αυτή την γη για να εκμεταλλευτούν τα πλούτη της και την εργατικότητα των χεριών μας.
ΖΗΤΑΜΕ η γη της Ρουμανίας να ανακηρυχθεί σε αναπαλλοτρίωτη και απαράγραπτη ιδιοκτησία του ρουμανικού γένους.
Μια φωνη από τα έδρανα του Εθνικο-Αγροτικού Κόμματος: Υπάρχει μια δήλωση του είδους.
Corneliu Zelea Codreanu: Δεν αφορά όμως το ρουμανικό γένος.
ΖΗΤΑΜΕ να σταλούν σε θέσεις εργασίας όλοι εκείνοι οι εκλογοπατέρες και να δημιουργηθεί μια ενιαία διοίκηση , κάτω από την οποία θα ενταχθεί ομόψυχα ολόκληρος ο ρουμανικός λαός.
Αν την παρούσα στιγμή οι κυβερνήτες της χώρας δεν είναι σε θέση να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα εξ αιτίας του Συντάγματος ή των ισχυόντων νόμων τότε έχουμε την άποψη ότι τα νομοθετικά σώματα πρέπει να διαλυθούν και να συγκλιθεί μια συνταγματική Συνέλευση , ώστε ο ίδιος ο λαός να κληθεί να πάρει εκείνα τα αναγκαία μέτρα για την σωτηρία της Ρουμανίας. (Χειροκροτήματα από πολλά σημεία).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου